mandag 6. september 2010

Hvorfor blogge i norskfaget?

Velkommen til min fagblogg! :)

Det er med blandede følelser at jeg skriver dette innlegget. Jeg har aldri hatt en blogg før, og jeg er ikke spesielt interessert i data generelt. Det at vi nå skal lage en fagblogg i norskfaget kan bli interessant. Jeg tror dette kan hjelpe meg til å bli bedre på data, og kanskje mer interessert også. Det er også en positiv ting at andre folk kan lese stilene og innleggene mine og gi meg (forhåpentligvis) positive tilbakemeldinger :)

Nå er høsten i gang og jeg vil ønske dere en fin høst :)

                                                                                                  
                                                                                                    Foto: killivanilli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar